Hizmet Standartları

AKSARAY ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN ORTALAMA TAMAMLANMA SÜRESİ

1

Üyelik İşlemleri Aktivasyon

Yeni üyelikler, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ve Personel Daire Başkanlığından alınan listelerin sisteme yüklenmesiyle gerçekleştirilir. Sistemde olmayanların kayıtları, Üniversite kimlik kartı veya nüfus cüzdanı ile yapılmaktadır.

2 DAKİKA

2

İlişik Kesme İşlemi

İlişik kesme yazısı

1 DAKİKA

3

Ödünç Verme

Üniversite kimlik kartı, ödünç alınmak istenen yayın

ANLIK

4

İade Alma

İade edilecek yayın

ANLIK

5

Kütüphane Otomasyon Sistemi Üzerinden Süre Uzatma veya Ayırtma İşlemi

Elektronik Ortamda

ANLIK

6

E-Kaynaklara Erişim

Üniversiteye ait e-posta adresi, şifre, uzaktan erişim için proxy ayarları

ANLIK

7

Kütüphaneler arası İşbirliği Hizmeti (ILL)

Makale, Kitap İstek Formu (Elektronik Ortamda)

2 – 5 GÜN

8

Katalog Tarama

Başvuru için belge talep edilmemektedir

ANLIK

9

Danışma Hizmeti (Kütüphane ve kaynakları hakkında e-posta, telefon ve yüzyüze iletişim yollarıyla bilgi verilmektedir.)

Başvuru için belge talep edilmemektedir

ANLIK

10

Oryantasyon - Kütüphane hizmetlerine yönelik tanıtım ve Kütüphane kaynaklarını etkin kullanma eğitimi

Telefon ve e-posta yoluyla alınacak randevu

1 SAAT

11

Günlük Yerel Gazetelerden Faydalanma

Başvuru için belge talep edilmemektedir

ANLIK

12

Kütüphanenin Koleksiyon Geliştirme Politikası Kapsamında yapılan bağışların kabul ve işlemleri

Kitap Bağış Formu

DEĞİŞKEN

13

Yayın İsteği (Satın Alma)

Elektronik Ortamda (İnternet Sayfamızda Oturum Açarak Eser İstek Bölümünden Yapılabilir)

6 – 12 AY

14

Görme Engellilere Yönelik Kütüphane Hizmetleri

Kimlik

ANLIK

15

Kütüphane Basılı Kaynaklarından Yararlanma ve Fiziksel Çalışma Ortamını Kullanma

Başvuru için belge talep edilmemektedir

ANLIK (Kütüphane Çalışma Saatleri İçerisinde)

“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.”

İlk Müracaat Yeri:

Aksaray Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı

İkinci Müracaat Yeri:

Aksaray Üniversitesi Genel Sekreterlik

İsim:

Elif ABACI

İsim:

Bayram Ali YAVAŞ

Unvan:

Daire Başkanı

Unvan:

Genel Sekreter

Adres:

ASÜ Merkez Kampusu

Adres:

ASÜ Merkez Kampusu

Telefon:

+ 90 382 288 21 17

Telefon:

+90 382 288 21 00

Belge Geçer:

+90 382 288 21 19

Belge Geçer:

+90 382 288 20 84

e-Posta:

[email protected]

e-Posta:

[email protected]